Sunday, October 5, 2008

HarD RocK

Hard Rockot e muzika, koj ja "sozdal"Jimi Hendrix. Ja "sozdal"bidejki toj e najdobriot gitarist na site vreminja. Po Jimi Hendrix, ima uste nekolku dobri grupi: Deep Purple, Led Zeppelin, Queen, AC-DC, Lenny Kravitz, Guns'N'Roses, Pink Floyd (Iako ne e bas Hard Rock, no e dobra). Najdobrata postava na Deep Purple: David Coverdale (vokal), Glenn Hughes (vokal + basist), Ritchie Blackmore (Gitarist), John Lord (klavijaturi), Ian Paice (tapanar). Postavata na Led Zeppelin: Robert Plant (vokal), John Bohnam (tapanar), Jimmy Page (gitarist), John Paul Johnes (basist).Deep Purple - Burn - California JAM

Queen - We Will Rock You
Led Zeppelin - Black Dog

16 comments:

DavBru said...

ubav blog

^^DaRk*Gr1Ffk0^^ said...

Kef ti e bLogoV !!!

alegor said...

keeeefffff4e

AtriX_Kiko said...

NajubaF e aaa ? :D

velerija i angela said...

ubav vi e bloggerot

Andrr![X]1Nh0o0o said...

pozzadinava e crna inaku e ok !!!!!!!!!!!!

iskra_ana -marija said...

superrrrr e :D

Hristijan Angela said...

swat podobro na mene da se isterase so e ova rok barem pusti kosa

AtriX_Kiko said...

Haha... Taka e Swat, Ama Velimir nema da me pusti da pustam kosa inaku jas sakam :( xD

alegor said...

da tocno taka mene ne mi vika da se strizam cudo;)xD

drugari said...

rock samo rock!!!!!!
hhhh

denipp said...

mnogu e ubaF blogoF

Kornelija said...

lelelelle mnmn ubo nemam zborovi najubav dosega od siteeeeeeeeee

AtriX_Kiko said...

Tenk ju veri mach!
so bi rekol najdobrio - ELVIS PRISLEY :D:D:D

Andrej said...

ubav blogov perfect!!!!
temive se kul

Sara Petar said...

cool blog...taKa prodoLzete..pozz

About Me

My photo
Па ништо ние сме типчина кои слушаме рок и секогаш сме куЛ! Писс Аут!